قربانی کردن گوسفندان ...

قلم های شکسته سابق
 
آخرین مطالب
 
حمایت میکنیم از
قربانی کردن گوسفندان ...

  

<P align=center><FONT face="IranNastaliq">متن</FONT></P>

.
در چند روز اخیر مطلبی در کانال ملحدین و آتئیست ها مشاهده کردم مبنی بر مذمت قربانی کردن گوسفندان ... واین که در هیچ جای دنیا چنین جنایت وحشتناکی را انجام نمیدهند ؟! ‌.
و این که شما تا کی میخواهید به این جهالت ادامه بدهید و از غربی ها یاد بگیرید .!!!
.

کشتار وحشیانه نهنگها و دریای خون‌ در اروپا را میبینند و اعتراضی نمیکنند ولی به قربانی کردن برای اطعام فقرا میگویند وحشیگری؟
تازه گوشت نهنگ و وال های کشته شده رو هم نمیخورند ....
.
تا کی کورکورانه از غرب پیروی کنیم ...

اگر کاستی در جامعه اسلامی هست خودمون باید جبران کنیم نه از بقیه تقلید کنیم ...

مبانی ما با غرب فرق دارد ... 

کوری عصاکش کور دگر شدست ...
.
.
روز گذشته ماهیگیران و مردم محلی برای پیروی از سنت دیرینه خود حدود 250 نهنگ را در جزایر "فارو" قتل عام کردند؛ این قتل عام فجیع موجب شد آب دریا به رنگ قرمز در آید.

کشتار بی رحمانه نهنگ ها در مناطق "بور" و "توشهاون" در جزایر فارو رخ داد. مردم محلی با نزدیک شدن نهنگ ها به سمت ساحل، با نیزه و چاقو به شکار آن ها رفتند. .
گفته‌ می‌شود در حالیکه جمیعت مجمع الجزایر فارو حدود 48 هزار نفر برآورد می‌شوند هر ساله حدود 950 وال باله بلند در این منطقه شکار و سلاخی می‌شود. .
.
در گذشته ساکنان این منطقه از گوشت نهنگ تغذیه می‌کردند؛ اما در حال حاضر و با دانستن اینکه در گوشت این پستانداران دریایی مقادیر بالایی جیوه و دیگر مواد سمی دیده می‌شود مردم محلی تمایل چندانی به خوردن گوشت نهنگ ندارند. از سوی دیگر اداره‌های بهداشتی مجمع الجزایر، مردم محلی را از خوردن گوشت این پستاندار منع می‌کند؛ با این حال هنوز این رسم در این منطقه قانونی است و هر سال برگزار می‌شود. (دانمارک)
#آتئیست #شبهه #غربگرا #غرب_زده #ملحد#مشرک #زئوس #خدا#خدایا_ببخش_که_گناهی_نکردم_که_لایق_عفو_تو_باشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

موضوعات مرتبط: دست نوشته، ،
برچسب‌ها:
 

 تبادل لینک هوشمند 

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان قلم های شکسته و آدرس imamsadiq.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.