اولین کلیپ من با نرم افزار پریمیر

قلم های شکسته سابق
 
آخرین مطالب
 
حمایت میکنیم از
اولین کلیپ من با نرم افزار پریمیر

تازه کلیپ ساختن با نرم افزار پریمیر رو یاد گرفتم البته در سطح معمولی بعد با فیلمی که از لب ساحل خودم ضبط کرده بودم این کلیپ رو ساختم بعد برای این که کلیپ خالی نباشه زیرنویس خبر وبلاگم که"  ما عضویت در سایت رو فعال کردیم و هرکس خواست میتونه عضو بشه و مطلبش رو ارسال کنه برای سایت تا منتشر کنیم " رو هم زیرش زدم .... با افکت صوتی ... 

از همین جا هم از دوست خوبم محمد امین شریفی که زحمت کشیدن آموزش دادن تشکر می کنم

اینم کلیپ گروه جهاد رسانه ای قلم های شکسته 

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت12:17---10 تير 1394
سلام حاجی.قرار شد لوگو رو برا ما تکمیل کنی...

http://8pic.ir/images/okpzavnhcxl5jd7v0mrk.png

حاجی یه مشکل داره که فقط خیرین رو به خیریه تغییر نام بدین.ممنون.اجرتون با بی بی زینب .
پاسخ: سلام برای شما ارسال کردم همراه تغییرات اینم لینک جدید http://8pic.ir/images/7r7hidn1brxq20ohpnbk.png


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

موضوعات مرتبط: فتو کلیپ های ما، ،
برچسب‌ها:
 

 تبادل لینک هوشمند 

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان قلم های شکسته و آدرس imamsadiq.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.