کار گروه رسانه ای قلم های شکسته (عیب های مخفی)

قلم های شکسته سابق
 
آخرین مطالب
 
حمایت میکنیم از
کار گروه رسانه ای قلم های شکسته (عیب های مخفی)

بسم رب الزهرا

سلام خدمت کسانی که همراه همیشگی وبسایت ما هستند

بنده یک کلیپ درست کردم که بخشی از سخنرانی استاد اخلاق حضرت آیت الله وفسی درباره  عیب های مخفی می باشد حالا به نظر خودم که قشنگ شده

مشتاق هستم تا نظر شما رو هم نسبت به این کلیپ بدونم ...اینو مطمئن باشید که هر نظر شما یک امید و روحیه به کارگروه جهادی ما خواهد داد...

کارگروه رسانه ای قلم های شکسته

 


نظرات شما عزیزان:

سید علیرضا
ساعت16:15---8 فروردين 1394
سلام من شما را لینک کردم . . .

داود
ساعت7:45---3 فروردين 1394

سلام
ممنون از اینکه زحمت می کشید و به فکر هستید.
اگه بتونید با پایگاه بیان معنوی ناشر آثار استاد پناهیان مرتبط بشید که اونها هم مشتاق هستند براتون خیلی مفیده.
اگه میخواید سایت بزنید هم به farawebhost.ir مراجعه کنید. از رفقای فرهنگی هستن حتما کمکتون می کنند.
موفق باشید


پاسخ:سلام علیکم خیلی ممنون از شما بزرگوار ... من به پایگاه استاد پناهیان رجوع کردم و ان شاالله پیام هم میذارم برای سایت ایشون که ان شالله اگر خواستن همکاری کنیم و برای سایت هم خودم دلم میخواد که تبدیل کنم ولی نمیتونم از این وبلاگ دل بکنم...فکر میکنم اینجا هرچی بخوام میتونم داشته باشم ونیازی نمیبینم...قانع هستم خلاصه... و از شما هم تشکر میکنم بابت راهنماییتون...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

 تبادل لینک هوشمند 

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان قلم های شکسته و آدرس imamsadiq.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.